Snabb leverans / Säkra betalningar / Enkla returer

Lättlästa mysterier: Cirkusdeckarna och kalasmysteriet

  • 227.51 NOK

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fanta

I lager
Share
Stock: 178
Article Number: 9789155268909
Supplier: Bonnier

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna. Cirkus Pommery bjuder till stort cirkuskalas! Hundratals ballonger ska blåsas upp, cirkusen ska uppträda och världens godaste tårta finns på plats. Men när kalaset börjar har någon ätit upp tårtan! Vem kan det vara? Kaspar och Katinka måste hitta tjuven. Varför är den sura clownen så glad? Och varför mår Tiger dåligt? Ett klurigt fall för Cirkusdeckarna!